Lasă un comentariu

Titel Maghiar – MISIONARUL IMPOSTOR !!!

DREPTATE ÎN DRAGOSTE

Titel-Maghiar-Copy-100x100Datorită faptului că Titel a ținut în decursul anilor legătura cu zeci sau poate chiar sute de oameni și pe foarte mulți a reușit să ne convingă că este un misionar real, acum când aflăm realitatea, ne este foarte greu să credem. Acest lucru s-a întâmplat și cu mine, de aceea mi-a trebuit ceva timp ca să ajung la o concluzie.

Știu că mulți dintre cei ce veți citi acest articol și concluzia la care am ajuns, veți fi șocați (cum am fost și eu), dar adevărul trebuie spus indiferent care este el. Cu toate că postarea de astăzi îmi propusesem să o expun mai târziu, totuși datorită faptului că lumea așteaptă și părerea mea finală, o să încep cu finalul poveștii despre Titel.

Tot timpul acesta de când s-a întâmplat așa zisul „ATENTAT” (din Indonezia), am încercat să aflu adevărul. Acesta a fost motivul pentru care am apelat la…

Vezi articol original 2.998 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

